Her Şeyin Başı İletişim Eğitimi

Amacı:

Yüz ifademizle, oturuşumuzla, bakışımızla, kıyafetimizle, el – kol hareketlerimizle çevremizdekilerle sürekli bir iletişim içindeyiz. İletişim, etkin bir organizasyon ve sağlıklı çalışma ortamı için geliştirilmesi gereken bir beceridir. Karşımızdaki kişi bizim aynamızdır. Eğer biz gülüyorsak o da güler, biz bağırıyorsak o da bağırır. Alacağımız karşılık vereceğimiz tepkiye bağlıdır.

“İletişim” eğitimimizdeki amaç; hem iç hem de dış iletişimi kuvvetlendirmek, iletişime açık çalışanlarla şirketin verimliliğini arttırmak, çalışan motivasyonunu ve bağlılığını maksimum seviyeye getirmektir.

Eğitim İçeriği:

  • İletişim Nedir? – Etkili İletişim
  • Sözlü İletişim – Sözsüz İletişim
  • Pozitif İletişim – Negatif İletişim
  • İç İletişim – Dış İletişim
  • İletişim Becerileri
  • Kabul – Onay – Değer Bilme
  • Geribildirim
  • Sen Mesajı – Ben Mesajı
  • Etkin Dinleme (Dinleme Seviyeleri)
  • İletişimde Dil Nasıl Kullanılmalı?
  • Kalibrasyon
  • Aynaya Bakma
  • Gülümseten Teknikler
  • Pozitif Düşün Pozitif Yaşa
  • Kurumsal İletişim
  • Kurumsal Hedefler – Misyon – Vizyon
  • Çalışanların Ekip İçi İletişimi
  • Çalışan – Müşteri İletişimi